جوک متفرقه
مطالب جالب و طنز
جمعه 1 دی 1385برچسب:, :: 14:29 :: نويسنده : علی باقرزاده

 

جوک متفرقه

گوگل: من صاحب همه چیم . ویکی پدیا: من همه چیو می‌دونم . فیسبوک: من همرو میشناسم . اینترنت: من نباشم شما ها هیچین . برق: زر اضافی نزنید !

 

دو تا غضنفر داشتن يه ماشين رو حول ميدادن بهشون مي گن چرا داريد حولش ميديد ميگن : آخه پنچره !

 

قلی از یکی میپرسه اونور خیابون کدوم وره ؟ میگه خوب معلومه اونوره !
قلی میگه آخه من اونور بودم، چند دقیقه پیش یه پدر سگ گفته اینوره !!

 

پدرزن غضنفرخرش میمیره اهالی میگن برای مسخره بازی بریم بهش تسلیت بگیم پدرزن غضنفر دو دستی میزنه تو سر غضنفر میگه ای بی بته ببین خرم چقدر فامیل داره تو چی !

 

فری خوشحال باهواپیما میره تهران به رفیقش میگه: اگه میدونستم اینقدر راه نزدیکه با ماشین خودم میومدیم!!!!!!.

 

لذتی که در خوابیدن روی طرف خنک بالش هست در خوابیدن روی طرف گرمش نیست!

 

دیکتاتور کیست !؟
بچه ای است ۲ ساله که ۲۰ نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!

 

کلافه شدن یعنی: دلتنگِ کسی باشی ؛ که نیست حوصله کسی را نداشته باشی؛ که هست !

 

فقط یه ایرانی میتونه هر چیزی که میوفته رو زمین با یک فوت ضد عفونی‌ کنه !

 

درخواست حیف نون از نامزدش ! مرا دوست بدار اندکی ، ولی خَرَکی !

 

چند تا معتاد با هم بحث میکردن یکی میگه من یه نفر رو میشناسم معتاد بود مرد! رفیقاقش:چجوری مرد؟ با ماشین تصادف کرد!!!

 

دکتر زن حیف نون را جواب میکنه . میره مشهد میگه: الهی قربون اون دستهای بریدت ؛ سرشگافتت ؛ جیگر ریش ریشت ؛ لبهای تشنت ؛ حاجتمو بده خسته شدم تا کی بیام قم !

 

سه تا یارو میرن دزدی ، صابخونه بیدار میشه و هر کدوم میرن تو یه گونی قایم میشن! صابخونه میاد و به گونی اول لگد میزنه..صدای نون خشک در میاره! به دومی لگد میزنه .. صدای گردو در میاره! به گونی سوم لگد میزنه هیچ صدایی در نمیاد.. دویاره محکمتر لگد میزنه باز صدا نمیده ! دفعه سوم که لگد میزنه ، یارو با عصبانیت میاد بیرون میگه بابا آرده ، آرد ! آرد صدا نداره ! نفهم

 

تهدید جدید حیف نون اگه منو تهدید کنی خودمو به قتل میرسونم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: